Fordyb dig i:

søndag den 29. april 2012

Svært at modstå..

Jeg snublede lige over denne fine og farverige snor i Netto i går.
Jeg aner endnu ikke hvad pokker jeg skal bruge det til, men jeg skal nok få det brugt.
Pakkerne med 3 ruller kostede kun 2,5 kr., så jeg kunne altså ikke styre mig og købte for 15 kr.



Er vild med de støvede farver. 
Det kribler lidt i fingrene for at komme i gang med at lave noget med snoren.
 Håber at der lige pludselig popper en ide op i mit hoved, eller herinde, så jeg kan komme i gang.


Det var lige hvad jeg ville vise i dag.
Fortsat god dag herfra.


10 kommentarer:

  1. Enndu en gang ærgrer jeg mig over, at vi ikke har Netto i byen. Hvor det fint og sikke et kup.

    Det ligner knyttesnor og vil måske egne sig fint til knyttede armbånd.

    :) Tove

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, jeg tænkte også på at få lavet nogle smykker.
      Det er bare lige at få den helt rigtige ide, kender du det?

      Slet
    2. Du kan tro jeg kender det.
      Der sorteres ofte i al den kreative hjernemöller, før beslutning tages, for der er bare sååååå meget fint at kaste sig over :))

      Slet
    3. Ja, det er lidt som om man ikke lige ved hvor man skal starte.
      Håber at det snart går over, ellers burde et par timers surfen rundt i Blogland forhåbentlig kurere det. Der er heldigvis så mange gode ideer herinde.

      Slet
  2. Har også lige købt dem, den anden dag, og ved heller ikke hvad de skal brges til :) Men det kommer nok ;)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er jo heller ikke til at lade være, med at købe dem, når det var så billigt :)

      Slet
  3. Det er da også bare billigt, jeg havde nok heller ikke kunne lade være - syntes bare næsten aldrig min netto sætter tingene rigtig ned i pris

    Kærlig Hilsen Heidi

    SvarSlet
    Svar
    1. Nej, det er mærkeligt at de ikke sætter tingene ned samtidigt...

      Slet
  4. Ih jeg håber sådan at min Netto stadig har dem! :) Ud over at være brugbare pyntes de jo også ganske fint, kan godt forstå du måtte have dem med hjem :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, jeg har stadig ikke fået lavet noget med dem, men du har ret i af de faktisk pynter. Det glemmer man lidt nogle gange, at ting kan have mere end en funktion...

      Slet

Jeg bliver så glad når nogen skriver og sætter pris på din kommentar.
Mange tak.