Fordyb dig i:

onsdag den 11. april 2012

Se nu her...

Åh, alle de ting jeg fik på min ferie, altså den kreative del af "byttet", der var også en del sko, tasker og tøj, men det er allerede taget i brug.

Se lige mit lækre bytte:
 


Jeg burde egentlig ikke vise bøgerne frem, fordi de er til min mor, men jeg kan simpelthen ikke lade være. Det er to bøger fyldt med strygestofs billeder, hun er en knag til at sy, så hun skulle lige have lidt at lege med.


Amsterdam nærmest flød med Masking Tape, så der blev købt et par ruller. Glæder mig så meget til at bruge dem.




Det blev også til tre lækre stykker stof på et marked. 
Ih hvor jeg glæder mig til at se hvad jeg finder på at bruge det til.





3 kommentarer:

  1. Nøj nogle lækre sager ;-)

    SvarSlet
  2. Flotte flotte ting - Amsterdam er altså bare fantastisk :)

    Karina

    SvarSlet
  3. Ja, jeg er virkelig også glad for tingene...

    SvarSlet

Jeg bliver så glad når nogen skriver og sætter pris på din kommentar.
Mange tak.