Fordyb dig i:

lørdag den 28. april 2012

Have hygge.

I går havde jeg min første rigtige havedag i år.
Det var bare så dejlige, græsset blev slået, der blev luget (eller forsøgt på at blive luget) og jeg fik kigget mine bede igennem.

Jeg er ikke den store gartner, men jeg må indrømme, at jeg virkelig nyder at tulle rundt i haven.
Jeg aner ikke hvad halvdelen af tingene der ude er, men det gør dem jo ikke mindre smukke.


Selvom det trænger til at blive kantet, er jeg meget glad for mit tulipan bed.
Da vi købte huset lignede haven en jungle, men heldigvis har vi en dejlig familie, 
der mødte op en weekend og hjalp og med at fik styr på den.
Vidunderligt!!!



Nu vil jeg ikke lyde som crazy cat lady, men når jeg viser min have er der ingen måde at komme udenom ham her.
Diego er lige i hælene på mig uanset hvor jeg går, når jeg er ude i bag haven.


 Det er fuldstændig umuligt at luge bedene i fred, for hvis jeg ikke lige nusser ham med den ene hånd, smider han sig og ruller rundt, lige der hvor jeg luger, oven i blomster og det hele.
Jeg har mistet mange tulipaner og andre blomster på den bekostning.


 Man selvom han godt kan være lidt irriterende, er det alligevel meget rart med lidt selvskab, når man render rundt der ude.


4 kommentarer:

  1. Åh, - hvem der bare havde en have. Er vildt misundelig! Og sikke dog en sød kat! Kh Sanne

    SvarSlet
  2. Det er hårdt arbejde, men virkelig også en dejlig ting, sådan en have!!!
    Og ja, hen er nu sød, men lille kat...

    SvarSlet
  3. Det er sjovt som katte skal ligge sig de mest fjollede steder.
    Du har valgt at deltage i min giveaway http://hyggeligheder.blogspot.com/2012/04/give-away.html men har ikke meldt dig som fast læser (som var et krav) Ved ikke om det var en fejl.? Hvis du har lyst til at deltage + følge min blog, skal du være velkommen ;)

    SvarSlet
  4. Hej Kath
    Det var bestemt en fejl. Ej, hvor pinligt!
    Det er jeg virkelig ked af!
    Jeg har fået trykket på de rigtige knapper og du er blevet en læser rigere!

    SvarSlet

Jeg bliver så glad når nogen skriver og sætter pris på din kommentar.
Mange tak.