Fordyb dig i:

torsdag den 5. april 2012

I fuld spring

Det er med en vis stolthed jeg kan fortælle at jeg næsten er færdig med mit første "store" hækleprojekt:
et halstørklæde.


Det er så med en lille smule beklagelse at jeg kan så fortælle, at det ikke helt er frivilligt at halstørklædet næsten er færdigt. Det er fint og langt, men ikke helt så laaaangt som jeg gerne ville have det. Der var bare ikke mere garn. 
Jeg købte det i Bilka til en billig penge, så jeg ikke havde investeret for meget hvis nu projektet kiksede, men nu har de ikke mere og får det heller ikke hjem. Så omlidt slutter projektet



Men uanset hvad, er jeg stadig glad for resultatet. Nu skal de sidste små rester bare bruges og halstørklædet skal have en kant (som jeg forhåbentlig finder ud af hvordan skal se ud) og så er jeg klar til næste vinter.

Fortsat god dag herfra

3 kommentarer:

  1. Hvor er det blevet flot.. jeg kender det godt det med at man ikke helt ved hvor meget man skal bruge og så køber man for lidt øvøv.. du kan jo vælge at lave en bred afslutningskant ( 5-10 cm) i begge ender .. hav en god påske
    Knus Ida

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak... Jeg har "bare" lavet et langt hvidt stykke i den ene ende og sat en lille blomst på. Jeg er blevet glad for min lille Hovsa løsning. Det er blevet ret godt... Det er faktisk også blevet brugt flittigt. Der kommer et par billeder om et par dage...

      Slet
  2. Hej Kristina - du har vundet i min give away . har skrevet til dig før, om at du skal vende tilbage og vælge præmie, da du er andenvælger - ellers er jeg nød til at lade de andre komme før - jeg håber du svarer idag inden kl 20,

    Vh Rikke

    SvarSlet

Jeg bliver så glad når nogen skriver og sætter pris på din kommentar.
Mange tak.