Fordyb dig i:

tirsdag den 10. april 2012

Lækkerier fra det halve af Europa!

Ja, jeg ville i det her indlæg virkelig gerne vise alle de lækre ting jeg har fået tiltusket mig i Påskeferien, der blev tilbragt i Amsterdam og Madrid, men vi kom vildt sent hjem i går, efter at være taget af sted fra hotellet i Madrid kl. 3 om natten (jeg hader mellem landinger), og i dag har jeg været på arbejde.
 -Så jeg har ikke fået taget billeder og nu er lyset forsvundet, så billederne må vente til i morgen.

Men tilgengæld nåede jeg at få et par billeder af hvordan min have så ud da jeg kom hjem efter ferien.
Det er utroligt hvad der sker på 10 dage.


Se bort fra alt ukrudtet, det har jeg bestemt mig at gøre så lænhge vejret byder på regn og indtil da kalde det "blomster af ukendt herkomst"


Det er lige hvad jeg har, at vise indtil jeg fanger lyset.
Fortsat god aften herfra.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg bliver så glad når nogen skriver og sætter pris på din kommentar.
Mange tak.