Fordyb dig i:

onsdag den 11. april 2012

Jeg har fået en Blog Award fra den søde kvinde bag bloggen SpLejSeN.
Hvor er jeg bare glad.Det er simpelthen bare fedt! Er lidt oppe og ringe.

 

Awarden fungere lidt som en stafet;
Jeg skal linke til den den har givet mig awarden. Klik her

Give den videre til 4 andre  bloggere der har under 100 læsere:





Svare på 5 spørgsmål.

Hvorfor begyndte du at blogge:
Jeg begyndte at blogge efter et blogtræf jeg var til. Det virkede som en meget god undskyldning for at komme i gang, med at prøve noget nyt. Da jeg startede vidste jeg faktisk ikke ret meget om hvad der egnetlig foregik her inde, men jeg faldt lynhurtigt for tonen, stemningen, inspirationen og muligheden for at vise hvad jeg går og laver. Og da jeg så fik min første "fremmede" læser, var jeg helt solgt.

Hvilke blogs følger du:
Det er nok mest det kreative indfald jeg falder for, men jeg kan også forelske mig i blogs der har andre ting på hjertet.
 Helt kort, kan jeg sige at jeg følger blogs der inspirer mig. 


Favorit farve:
Ã…h, den er svær. Jeg tror jeg veksler lidt mellem hvad jeg godt kan lide. 
Jeg ved godt at det er plat, men farven på en glød, i et bål, en sommer aften, eller farven på en skyfri himmel i Jylland kan jeg ikke stå for.

Favorit film:
Jeg har mange favorit film, nærmest en i hver genre. Jeg er helt vild med It´s All About Love, der er sÃ¥ smuk at det gyser i mig. Men kan heller ikke lade være med at elske film som Snatch, Revolver eller Boondock Saints.

Hvilket land drømmer du om at besøge:
Den her er let. Jeg drømmer om at komme til Grækenland, nærmere bestemt Athen og om at komme til Ecuadors Galapagosøer. Begge steder vil jeg gerne ti,l fordi jeg er lidt en filosofi-nørd og de har haft stor betydning for hvordan vi tænker i dag.

SÃ¥ med de ord, vil jeg gerne sige mange tak igen!!!
Fortsat god dag herfra...






2 kommentarer:

  1. Hej Kristina,

    Tak for awarden.. Har nu givet den videre til 4 andre.. :)

    Kh Marianne

    SvarSlet

Jeg bliver så glad når nogen skriver og sætter pris på din kommentar.
Mange tak.