Fordyb dig i:

tirsdag den 15. november 2011

Bag muren

Når man er kæreste med en murer er man nogle gange så heldig at kunne komme med ud og se ting der ellers er skjult...
Det var på den måde jeg fik et lille kig indenfor på et vandværk her i dag...
Og se hvad der gemte sig inden for de triste grå mure, blandt triste grå og sorte ledninger....




 Dybt inde tittede disse lækker-blå rør frem...
Billederne yder ikke rigtig farven retfærdighed, men jeg blev helt i forårshumør af at se på dem...
Hvis jeg har tid en af dagene, kunne jeg godt tænke mig at finde pensel og lærred frem og lade mig bliver inspireret af det friske strejf af lyseblå og en skarp rød midt i en masse gråt i gråt.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg bliver så glad når nogen skriver og sætter pris på din kommentar.
Mange tak.