Fordyb dig i:

tirsdag den 1. november 2011

En lille gave til en lille ny...

Jeg har en veninde der er gravid og derfor selvfølgelig skal have en lille gave.
Jeg må indrømme at mine hækle- og syevner ikke er, hmm, skal vi sige helt i top, så jeg kaster mig derfor ikke ud i de store projekter i den retning, så i stedet for har jeg været en tur i H&M og købt en gave til Baby, og har så puttet den i en fin, hjemme-pyntet kasse til mor.




Min veninde har, trods de lykkelige nyheder om et lille nyt vidunder, været lidt nede og jeg synes derfor det var vigtigt at gaven ikke kun var til Baby. Så derfor er der body, tæppe og bamse til Baby og en kasse til tanker og hemmeligheder til Mor.

Det var alt for denne gang.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg bliver så glad når nogen skriver og sætter pris på din kommentar.
Mange tak.