Fordyb dig i:

onsdag den 30. november 2011

En ny kagedåse.

Jeg har forvandlet endnu en plastbøtte.
Jeg har været en smut i genbrug og fundet en masse guld. bland andet en masse haklede mellemlægsservietter til diverse kreative projekter, og de skulle jo have en plads. Så derfor gik jeg igang med at forvandle endnu en plastbøtte.


Jeg har brugt noget håndlavet papir jeg købte på ferien i Dubai.
For at skjule eventuelle skæve kanter på papiret har jeg limet en blonde kant rundt langs papiret både foroven og forneden. Det passede også godt til, når det nu skulle være en "blonde-bøtte"


Til låget limede jeg blot en af de hæklede mellemlægsservietter på.
Jeg synes faktisk det er en ret god løsning...


Så er det bare at få fyldt bøtten med hæklede hyggeligheder og blonder





Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg bliver så glad når nogen skriver og sætter pris på din kommentar.
Mange tak.