Fordyb dig i:

mandag den 14. november 2011

Se nu der...

Jeg vidste ikke lige hvad jeg skulle kaste mig ud i, nede i min lille kælder, så jeg besluttede mig for at få brugt nogle af alle mine papir rester...
Først lavede jeg en masse cirkler...



Men der var stadig en masse rester tilbage


Og hvad gør man så med den bunke?
Man klipper da strimler af det og laver så trekanter ud af strimlerne...




Nu skal jeg bare finde et projekt hvor jeg kan få brugt mine trekanter og cirkler.
Det bliver nok noget med nogle fine kort, med vimpler og måske et billede eller en ranke med cirklerne.
Men lad os nu se hvad det ender med.
Indtil jeg finder på det, nyder jeg bare de dejlige farver...


 Fortsat god dag...



Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg bliver så glad når nogen skriver og sætter pris på din kommentar.
Mange tak.