Fordyb dig i:

onsdag den 23. november 2011

Hvorfor???

Jeg har surfet en del rundt i blogland her på det sidste og fundet mange lækre sider...
Det er så dejligt at klikke rundt og blive inspireret.
Som udgangspunkt klikker jeg altid ind på min egen blog først og bevæger mig derefter ud og ind af blogverden. Men af en eller anden grund vil mit bloggerpanel ikke opdatere sig, så jeg kan få sat alle mine nye "blogfund" på min blogroll... Hold nu op hvor er det irriterende... Og det værste er at jeg er sikker på at det let kunne fikses hvis jeg bare kunne finde den rigtige knap her inde...
Hvorfor vil det her teknik ALDRIG som jeg vil altså?!
 
Nå, det var vist galle nok herfra...
Jeg vil slå koldt vand i blodet og gå i seng, det er nemlig blevet sent...
 






Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg bliver så glad når nogen skriver og sætter pris på din kommentar.
Mange tak.