Fordyb dig i:

tirsdag den 29. november 2011

Barn igen

Da jeg var lille fik jeg læst en del Rasmus Klump og da jeg så her forleden faldt over de her to underlag var jeg helt solgt...



Jeg har længe ville have et underlag til det bord jeg sidder og hygger ved, og at pifte min lille krea-kælder op med Rasmus Klump er jo bare toppen...
Der var en del forskellige scenarier at vælge mellem (i fakta forresten), men jeg faldt for togstationen og flyvepladsen... Der sker bare så meget på de to underlag og det pirre min fantasi helt sindssygt...


Hvem bliver ikke i godt humør af at kigge på en  elefant og et næsehorn i et flyvende badekar?!



Jeg tror dragen er mit yndlings billede på underlagende.
Tror jeg engang har fået læst en historie hvor den var med... Den virker bare super dejlig hehe


Jeg glæder mig allerede til at sidde og kigge på underlagene, mens jeg hygger i min lille kælder

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg bliver så glad når nogen skriver og sætter pris på din kommentar.
Mange tak.