Fordyb dig i:

onsdag den 30. november 2011

Genbrugs-Guld

Jeg har været en tur i en af de lokale genbrugér...
Egentlig skulle jeg kun have haft én enkelt fin lille kop, men damen var bare så hjælpsom og flink, at da hun hørte, at jeg skulle have en fin kop gik hun ud på lageret og kom tilbage
med et helt udvalg jeg kunne kigge igennem
-og jeg kan love for at jeg fandt hvad jeg søgte efter.


Der var den fedeste frtro genbrugskop med orange hjerter og blomster, en stor blå kop (som jeg allerede inden jeg fik taget billeder af mit kup var igang med at forvandle til noget nyt), to kopper med æbleblomster og to gamle gamle elegante kopper med rosenknopper. Ih sikke et kup.
Og til den samlede sum af 17 kroner.


Jeg faldt også over en masse fine hæklede mellemlægs servietter og nogle søde gardin ringe som skal bruges til diverse kreative projekter.
Det kilder allerede i fingrene for at komme igang...

2 kommentarer:

  1. Ej hvor er de fine! Skal du bruge kopperne til et projekt også, eller er de bare til almindelig koppe-brug? :-)

    SvarSlet
  2. Ih tusinde tak...
    Ja, lige som den kop blå med den mærkelige "top", har jeg tænkt mig at ligge en flamingo kugle beklædt med stof ned i dem, så de kan fungere som nogle fine nålepuder. Det er i hvert fald planen med nogle af dem. De andre skal nok bare pynte...

    SvarSlet

Jeg bliver så glad når nogen skriver og sætter pris på din kommentar.
Mange tak.