Fordyb dig i:

søndag den 6. november 2011

Fødselsdag!!!

Jeg har holdt fødselsdag her i weekenden og hvor var det bare dejligt!!
Jeg er jo en lille jyde-pige der er havnet her på Sjælland, så det er dejligt når familien kommer på besøg hele weekenden.
Og sikke med gaver jeg fik:

Min veninde havde blomster til mig:

 Her i er der gaverne fra svigerne:

Kurven her indeholdt alle mulige lækkerier fra Jylland:

Min kære fader er noget af en lille spøgefugl, så da jeg var fuldt ud optaget af at pakke gaver op, skød han lige en lille "bordbombe" af med flag og så var der virkelig dømt fødselsdag!!!
Det var bare den perfekte fødselsdags weekend! Uden tvivl...

Nu jeg er ved fødselsdag, bliver jeg lige nød at fortælle, om hvor sød min kæreste var, på selve min fødselsdag. Jeg har jo dobbelt job lige i øjeblikket, og arbejdede HELE dagen på min fødselsdag. Jeg tog afsted kl 6.45 og var hjemme kl 23.30, så der var ikke meget tid til at blive fejret, men det stoppede da ikke kæresten, han kom da bare ned på mit arbejde med en kæmpe kagedame.
Spørg lige om jeg bliv glad!!!

Det er en af de grimmeste kagekoner jeg nogensiden har set, men det er den kage jeg nogensinde har fået der har gjort mig gladest...

Det var lige en lille fødselsdags update her fra, nu vil jeg hoppe i kælderen og krea-hygge... 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg bliver så glad når nogen skriver og sætter pris på din kommentar.
Mange tak.