Fordyb dig i:

søndag den 5. februar 2012

Craft it forward gave...

Jeg har faet en pakke. En super lækker en af slagsen gennem en Craft it forward leg (Deltag her) jeg har deltaget i her inde i blog land.
Pakken kommer fra Camilla der har Fru Millas Cupcakes 


Pakken indeholdt den sejeste bruche i lækre pang-farver,
en bordskåner i zapaghetti garn/stof og en lækker ramme.


Jeg er helt vild med bordskåneren. Har nemlig gået og overvejet om Zapaghetti var noget for mig.
Jeg har det bedst med at have haft ting i hænderne inden jeg køber det. Og så er det jo perfekt at der lige dumper en "prøve" ind af døren - oven i købet så fin en prøve .


Og ikke nok med de fine ting i pakkerne,
så var der faktisk to fede poser med også som indeholdet de fine ting.


Så tusinde tak til Camilla, jeg sende en pakke i din retning inden længe.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg bliver så glad når nogen skriver og sætter pris på din kommentar.
Mange tak.