Fordyb dig i:

onsdag den 1. februar 2012

Filt Fugle Flyver Frit...

Jeg har siddet og leget med filtkugler og har lavet tre små fugle der skal i en uro.
Jeg synes at de er blevet ok, de skal nok være hyggelige at kigge på sammen med den noget store og skinnende sommerfulg. Der skal selvfølgelig sættes flere ting i uroen, men de skal nok komme til. Det er jo snart weekend...


Der er lidt Angry birds over dem og det kan jeg godt mærke at jeg lige skal komme mig over,
før jeg bliver helt glad for dem



Tilgengæld er sommerfuglen med en mave af masking tape lige i øjet synes jeg.


Selv om man forventer at de små fugle hver sekundt vil kaste sig efter grise, er de nu meget lette at lave.
Du tegner og klipper dine vinger af papir. Husk at vende din skabelon, så du får to spejlvendte vinger og ikke som jeg startede med; to ens.


Så limer du bare vingerne på din filtkogle eller hvad du nu har.



Jeg syet øjne og næb på med tråd. og så kan man jo bruge tråden til at hænge dem op i... 


Bom... God fornøjelse...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg bliver så glad når nogen skriver og sætter pris på din kommentar.
Mange tak.