Fordyb dig i:

søndag den 12. februar 2012

Perlehumør...

Jeg har hygget lidt med perler her i weekenden. Jeg har ikke fået lavet særlig meget, men nogen gange er det bare vildt hyggeligt at sidde og hygge lidt med alle farverne.
Jeg ved ikke hvorfor, men jeg har bare dage hvor jeg ikke kan få lavet andet end ideer. Så sidder jeg bare med perler, papir, eller hvad det nu engang er, og får ideer til hvad jeg kan lave, en anden dag
- dét er da mærkeligt, men sådan er det.

Og sådan en dag havde jeg her i weekenden, så derfor blev det ikke til andet end et enkelt (men ret lækkert) armbånd og så nogle billeder af lidt af min perle samling.

Armbåndet er med nogle lækre keramik perler og med en lille lås.
Er helt vild med de sprøde farver, der desværre ikke helt kommer til deres ret på billedet.



Jeg er vild med de lidt Lego-agtige farver.
Det minder mig om barndom og fantasi... 


Jeg har en hel pose med blandede glasperler og fik her i weekenden sorteret de her fra de andre i posen, så de engang kan blive til en kæde. Tror det bliver sammen med de lækre store plastperler fra SG.


Man kan heller ikke andet end at blive glad når man kigger ned i en spand med de her plast perler.
De skriger bare pigeværelse og prinsesse drømme...



Nå, det var hvad jeg havde i denne omgang. Tænk sig at mit indlæg nr. 100 skulle blive om at jeg ikke kunne få noget lavet - andet end ideer ;0)
God søndag aften herfra...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg bliver så glad når nogen skriver og sætter pris på din kommentar.
Mange tak.