Fordyb dig i:

torsdag den 2. februar 2012

Lidt for hurtigt...

Ja, jeg var lidt for hurtig, da jeg skulle sende et brev til familien i jylland her forleden.
Jeg tapede nemlig pakken, med bordkort til en barnedåb, sammen, inden jeg fik lagt et brev ved. Flot!



Og da jeg havde brugt tid på at pynte pakken, ville jeg ikke forsøge at pille tapen op igen, med risiko for at ødelægge papiret. Så løsningen blev, at skrive en lille besked bag på pakken, ligesom et postkort. Sådan kan det gå.


Det er forresten noget så simpelt som en chokolade æske der her gør det ud for pakke.
Det er altså utroligt hvad man kan gøre med bøtter og æsker,
hvis man lige gider (og har plads til) at gemme dem.



Det blå manilla-mærke er forresten ikke en del af æsken, men i tråd med mit "have hovedet under armen" havde jeg skrevet adressen på pakken inden jeg tog et billede, så jeg måtte lige dække den til.
Det er jo, forståeligt nok, alle der vil have vist deres adresse på nettet.

Nå, god torsdag her fra...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg bliver så glad når nogen skriver og sætter pris på din kommentar.
Mange tak.