Fordyb dig i:

onsdag den 8. februar 2012

Flere hvaler

Jeg er vist gået amok med hvaler.
Jeg har i hvertfald fået lavet 5 hvaler med tilhørende "blæsehuls-pust"
De er blevet lavet i lidt mere drengede farver, da jeg lidt har en aftaget til dem i tankerne.


Forsiden er retro inspireret og bagsiden er med friske drengede stjerner.



Jeg har prøvet at få den samme form på "blæsehuls sprøjtet" som på halen,
sådan at det hele ser harmonisk ud.






Så skal jeg bare have samlet det hele og have fundet en bøjle at hænge det i.
Synes at det er lidt svært at finde en fin "uro-hænger",
men jeg må bare på jagt.


2 kommentarer:

  1. Ih, tak. Er også rigtig glad for dem. Må snart få nogle børn så jeg har et sted at gøre af alle tingene hehe.

    SvarSlet

Jeg bliver så glad når nogen skriver og sætter pris på din kommentar.
Mange tak.