Fordyb dig i:

onsdag den 29. februar 2012

Kunne ikke dy mig.

Jeg kan altså ikke lade være med at vise hvad jeg har sendt af sted til Fru Millas Cupcakes i mandags som led i en blogleg.
Jeg ved godt at tingene bliver vist på hendes blog, men jeg synes også lige at de fortjente et par billeder og ord her.

Jeg lavede en lille lommekogebog til Camilla, der er dekoreret med Tape og udklip der passer til temaet kager. Så er der mulighed for altid at have den ved hånden, hvis man falder over noget lækkert.




Så blev det også til en af de velkendte cirkelranker, her med Peter Plys motiver.



 En anden, måske lidt mere voksen venlig ranke blev det også til.



Jeg lavede også et armbånd og en fin lille æske til det hele.


Det var hvad der blev sendt af sted i mandags. Jeg fik så fin en pakke fra Camilla, å håber jeg at det jeg lavede til hende gjorde lykke.

Fortsat god dag herfra


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg bliver så glad når nogen skriver og sætter pris på din kommentar.
Mange tak.