Fordyb dig i:

søndag den 5. februar 2012

Hvaler, kort og masking tape.

Jeg har leget lidt med motivet Hvaler og det er blevet til fire små fine hvaler med en forside af fint papir
og en bagside af masking tape.


Hvalerne skal måske bruges til en lille uro, men det er slet ikke sikkert endnu.


Lige nu nyder jeg bare de lækre farver på både forsiden og bagsiden af de fine hvaler.



Som altid når jeg dækker noget med mt, sørger jeg for at motivet bliver klistret fast på et kort, såden at der når det bliver skåret frit, opstår et aftryk af motivet
- og derved et fint kort.


hval kortene skal nok blive brugt og på denne måde får jeg mest ud af mit mt.



Her til slut vil jeg bare lige vise, at det ikke altid er lige let, at være kreativ her i min lille kælder.
Katten, Diego, ville meget gerne være med til, at lave hvaler, eller ville bare ligge i solen på mit bord i nærheden af mig. Selvom han da på ingen måde ville tages billeder af


Fortsat god dag herfra.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg bliver så glad når nogen skriver og sætter pris på din kommentar.
Mange tak.