Fordyb dig i:

mandag den 9. januar 2012

Åh hvilke drømme...

Jeg gjorde noget farligt i dag. Jeg sufede rundet inde på lauritz.com.
Det skal man aldrig gøre!!!
Jeg faldt over de fineste møbler og de flotteste kunstværker og smykker.
Og så lige pludselig, BANG, så var den der. Den smukeste, fineste gyngehest jeg nogensinde har set.



Jeg ved godt at jeg ikke har nogen børn (endnu) men den talte bare lige til mit hjerte. Den fortalte historier om feer og alfer, om smukke prinser og prinsesser og før jeg havde tænkt endnu en tanke, så var jeg forelsket.


Men, for der er selvfølgelig et men i dette virkelige eventyr, januar er en meget dyr måned og jeg har jo været arbejdsløs hele december og starter først op på fuldtid pr. 16. januar. Hvilket betyder at jeg først har en hel solid månedsløn til marts og derfor ikke har råd til mine drømmes gyngehest...
Så jeg må derfor lade min Gyngehest forvandle sig til en vildhest og sætte den fri.


Farvel....SNØFT!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg bliver så glad når nogen skriver og sætter pris på din kommentar.
Mange tak.