Fordyb dig i:

mandag den 30. januar 2012

Kulturel søndag

Har bare haft den hyggeligste weekend.
Lørdag havde kæresten og jeg spille-dag, så vi fandt alle spil frem fra skabet og hyggede for fuld hammer. Det er bare så dejligt, sådan bare at være to en hel dag og have tid til hinanden

Søndagen var ikke mindre hyggelig. Svigerne tog os med op på Lousiana, for at se foto udstilling. Det er simpelthen bare så lækkert et sted og Guld værd for en billedkunstlærer.
Man får så mange godt ideer af at være sådan et sted.

Den kineiske kunstner Al Weiwei lavede blandt andet denne bombastiske undstilling.


Det er imponerende, at stykke et værk som dette sammen, synes jeg i hvertfald. Og jeg går allerede nu at tænker over hvordan jeg kan brugt ideen til et undervisningsforløb


Og bedst som jeg gik og troede at det der ville få det mest til at krible i fingrene var kunsten, så jeg denne samling MT i shoppen. Åh hvor det var svært ikke at købe dem allesammen. Men et par stykke måtte altså ned i tasken.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg bliver så glad når nogen skriver og sætter pris på din kommentar.
Mange tak.