Fordyb dig i:

lørdag den 28. januar 2012

monster bøger

Jeg er jo så heldig at undervise i billedkunst og noget af det mine elever skal igang med er Monsterbøger.
Og det blev jeg da lige nød til selv at afprøve her hjemme.
De er ganske enkelt bare lavet af en bog og papmache. Super let!

De er ikke blevet malet endnu, men jeg kunne altså ikke vente med at vise dem. Det var vist lidt tid siden jeg har været her inde sidst...


Selve ideen har jeg fået fra Harry Potter, hvor der er Den Monstrøse Monsterbog
Mine bøger har dog fået et lidt mindre behåret look.


Jeg har lavet to forskellige udgaver 
og regner med at den ene skal være et sødt, lidt nuttet monster 
og at den anden skal være et fælt og farligt monster.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg bliver så glad når nogen skriver og sætter pris på din kommentar.
Mange tak.