Fordyb dig i:

søndag den 29. januar 2012

Det flaskede sig

Jeg  har leget med nogle patent flasker. Jeg startede med at ligge dem i blød i varmt vand for at få mærkaten af og så fik de en tur i opvaskeren, så de ikke længere lugtede af øl ;0)


Flaskerne har jeg fået af min lillebrors kæreste, der gav mig lov til at "lege" med dem. 
Det er sjovt som ens familie begynder at samle sjove ting til en, 
man kan få lov til at arbejde med. Rigtig rart.


Det er som mange gange før et lidt fint og romantisk look jeg er endt med at få lavet, selvom der er sneget sig to mere retro-orienteret flasker ind.


Flaskerne kom i en fin trækasse,
der selvfølgelig også skal dekoreres når jeg lige finder den rigtigt vinkel.




Nu skal jeg bare lige finde ud af hvad der skal blive af flaskerne..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg bliver så glad når nogen skriver og sætter pris på din kommentar.
Mange tak.