Fordyb dig i:

torsdag den 5. januar 2012

Produceret I halvlegen...

Jeg elsker når det er fodbold i fjernsynet. Jeg ser ikke kampene, men kæresten og jeg har en uofficiel aftale om at når han ser fodbold, så forsvinder jeg ned i kælderen of hygger med mine syslerier.
Denne gang fik jeg lavet et lille fint skrin til mine perler.


Det er et lille træskrin som er blevet malet og så dekoreret med forskelligt papir.


Jeg har holdt det i en ret "romantisk" stil. Jeg må indrømme at glimmer og sommerfugle får min indre prinsesse frem trods jeg er 26 år...
Der en en delforskellige detaljer på skrinet, blandt andet er det lækkert himmelblåt inden i.








Så må vi se hvor længe den får lov til at stå med perler i
inden den bliver opgraderet til smykkeskrin

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg bliver så glad når nogen skriver og sætter pris på din kommentar.
Mange tak.