Fordyb dig i:

tirsdag den 10. januar 2012

En eventyr bog...

Jeg har længe haft en stak postkort der hang sammen liggende og igår aftes kom de så under kærlig behandling og blev forvandlet til en lille ide/notesbog.


Der er 8 sider i den lille bog. Jeg startede med at lime et stykke papir i sammen farve og format på hver side og pyntede så med udklip, tegninger og papir





Den er som tidligere nævnt lavet af en stak af de der postkort der hænger sammen. Man ser dem tit som turist postkort, selvom der her var tale om noget reklame for noget tøj.
Jeg limede blot det første og  det sidste opstkort sammen og så var der en bog klar til at blive dekoreret. 



Jeg har på siderne neden under også brugt nogle blondede gardiner som pynt.
Rosen en en blonde der er klippet ud af gardinet og så limet på en mørk baggrund.


Kender jeg mig selv ret, får jeg aldrig skrevet et eneste ord i den lille bog. Jeg har ikke en særlig pæn skrift og er vildt dårlig til at skrive lige og ikke mindst ens, så jeg hader at skulle skrive i kort ol. hvor det gerne skulle stå pænt og lige.
Men bogen er der alligevel, så må vi se hvornår jeg får givet den væk.


Jeg varmer lidt op til et projeke jeg gerne vil lave med en 4. klasse i billedkunst, hvor de/vi skal lave "Art Books" under emnet "Monster Bøger". Man det skal der nok komme mere om senere.
Bogen, jeg selv har siddet og fiflet med ,er vidst i den anden ende af spektret og kan vist nærmere betegnes som eventyr agtig og romantisk.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg bliver så glad når nogen skriver og sætter pris på din kommentar.
Mange tak.