Fordyb dig i:

torsdag den 19. januar 2012

Bog orme


Jeg er lidt vild med bøger, og når jeg kan få det til at lykkedes, synes jeg det er fedt at flække en sammen selv - og her forleden fik jeg så lavet en lille ide bog.
Den blev lavet fordi Kit fra A+K=<3 er med i en Craft It Forward leg her på siden og hun skulle have en pakke med en hjemmelavet gave fra mig.


Den er lavet så selve bogen nærmest er pakket ind.


Jeg er inde i en periode hvor jeg er vild med det lidt slidte romantiske look
og det er helt klart også noget der kan ses her



Inden i er der større eller mindre detaljer på hver side, men også plads til at skrive tanker og ideer ned.












Her er lige en lille DIY på hvordan jeg lavede bogen:

Jeg havde en pakke med postkort liggende og det er indpakningen til dem der er basisen for bogen


Jeg limede så bare nogle gamle kort fast inden i postkort pakken, sådan at der blev dannet sider.


Jeg limer bare bagsiden af kortene sammen, så den hvide indeside bliver siderne i bogen.



Jeg blivre ved med at lime kort/sider i bogen indtil jeg synes det er nok.
Jeg har forsøgt at få siderne til at passe så godt sammen som muligt, for at give bogen et fint look.


Jeg brugte en hurtig tørrende lim til at få siderne i bogen limet sammen med bogryggen.
Så skal bogen bare dekoreres.


og voila. En bog!!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg bliver så glad når nogen skriver og sætter pris på din kommentar.
Mange tak.