Fordyb dig i:

lørdag den 17. marts 2012

Det gør mig glad!

Jeg bliver i så godt humør af at se på sådan en samling garn 
- og specielt når garnet er mit eget...

Jeg er rigtig kommet i hæklingens klør og det første jeg gør når jeg kommer hjem fra arbejde er lige at sidde en halvtimes tid med garnet.


 Havde du spurgt mig for et år siden, ville jeg have forsvoret at jeg nogen sinde ville kunne lide at hækle. "Hækle!? Det har jeg ikke tålmodighed til..." 
Men jeg tog tydeligvis, og heldigvis, fejl. 
Jeg er bestemt stadig novice, når det kommer til nørkleriet, men jeg nyder det alligevel og er stolt hver gang noget bliver færdigt.


Og så det super fedt at kunne vise lidt frem herinde, finde inspiration og ikke mindst få gode råd-
Tak blogland og fortsat god dag herfra...

Uh, PS. tjek lige denne GiveAaway, med lækkert retro børnestof hos MadebyVera

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg bliver så glad når nogen skriver og sætter pris på din kommentar.
Mange tak.