Fordyb dig i:

tirsdag den 20. marts 2012

En lille en...

Lørdag brugte jeg et par timer med saks og papir.
Jeg har fået fingre i nogle lækre flade æsker der bare råber på at blive smukkeseret, 
så det gik jeg i gang med.


 Jeg har endnu engang fået givet det et mere romantisk look, men jeg er nu meget tilfred. 
Jeg har dekoreret Æsken med papir, MT og et lille udklip fra et Tilda ark.


Æsken er perfekt til en lille (kedelig) penge gave, eller et smykke.
Den er ikke mere end omkring 1,5 cm høj, så det er ikke så meget der kan være der i.


Bom, det var det.
Fortsat god dag herfra...

Uh, PS. tjek lige denne lækre giwe away hos Den retro husmoder, hvor der udloddes lækkert stof...


4 kommentarer:

  1. Fin æske - god ide til pengegaver :)

    SvarSlet
  2. Ih - det ser vildt godt ud.

    SvarSlet
    Svar
    1. Jamen tak... Hygger også med at lave dem, så er det jo rart at de bliver fine...

      Slet

Jeg bliver så glad når nogen skriver og sætter pris på din kommentar.
Mange tak.