Fordyb dig i:

søndag den 18. marts 2012

Så er den (næsten) færdig

Jeg har lavet en skjuler til min vandkaraffel...
Er helt vild med den, selvom kæresten synes jeg er småskør.


Man kan ikke rigtig se det på billedet, men låget og det limefarvede garn matcher hinanden.
Kan næsten ikke vente med at få gæster og stille den på bordet...

 


Ja, nu siger jeg at jeg har lavet en skjuler til min vandkaraffel... Sandheden er vel egentlig at jeg næsten har lavet en skjuler til min vandkaraffel. 
Jeg mangler nemlig stadig de sk... ender... 
Jeg har heldigvis fået et par råd til hvordan jeg kan undgå et hav af ender næstegang, så det er jo dejligt.


Jeg må have fat i hæfte-nålen.

Vil forresten lige slå et slag for en super lækker Give Away
hos Hverdagens små fornøjelser. Klik ind og vær med...

Fortsat god dag herfra...

4 kommentarer:

  1. Hvor er den da blevet fin, din vandflaskeskjuler, godt gået, jeg glæder mig til at se dit næste hækleprojekt
    hav en god dag

    SvarSlet
  2. Ih, tusinde tak - og Tak for de gode råd.. Ville gerne i gang med nogle granny squares, skal bare lige have luret teknikken lidt af...

    SvarSlet
  3. Den er bare fin :) Ih, jeg glæder mig sådan til at møde Jer alle til træffet :)

    SvarSlet
  4. Åh jeg glæder mig virkelig også. Kæmper en brav kamp for at finde ud af hvad jeg (vi) dog skal finde på at tage med...

    SvarSlet

Jeg bliver så glad når nogen skriver og sætter pris på din kommentar.
Mange tak.