Fordyb dig i:

mandag den 19. marts 2012

Til vejrs...

Jeg har lege lidt med papir og har fået fremtryllet denne fine luftballon.
Jeg har længe gerne ville lave en lille luftballon til min troldgren i stuen, men har ikke lige vidst hvordan jeg skulle gribe det an, men nu fik jeg sparket mig selv i gang.
Den er grøn på den eneside og rød på den anden...


Det er så dejligt når man endelig får ført sine ideer ud i livet og jeg er glad for at jeg nu har skabelon til luftballonen her, for det her skal bestemt ikke være den sidste luftballon i det lille hjem.


Den hænger lidt trist på væggen nede i min lille kælder, men snart (når jeg har fået malet min troldgren), bliver den rykket op i stuen.



Det var hvad jeg lige havde at vise i dag.
Fortsat god dag herfra

2 kommentarer:

Jeg bliver så glad når nogen skriver og sætter pris på din kommentar.
Mange tak.