Fordyb dig i:

søndag den 11. marts 2012

Ren blær!!!

Ja, jeg kan desværre ikke prale af egne evner her. Det er nemlig min mageløse mor der har lavet tingene i dette indlæg. og ikke nok med det, hun har også oprettet sin egen blog!!!
Hannes Corner hedder den og her vil hun vise sine fine ting frem,
så sving lige forbi og tag et kig...
Hun er bare så sej til at sy og jeg vil lige vise lidt af det hun har fået lavet her på det sidste.
Billederne har hun sendt til mig over mobilen, så kvaliteten er desværre ikke helt i top, men det er tøjet tilgengæld!!!

Se bare her. Den aller fineste lille retro kjole. Den er da bare for sød!


Se lige de her bukser lavet af et par skjorte ærmer. De er jo vidunderlige



Er vild med at knapper og syninger kan ses.
Er det ikke bare en god ide?!

Jeg synes det er så sejt at hun kan lave så fine ting. 
Kan næsten ikke vente til at det er mig hun skal til at lave børnetøj til.



Det var lige lidt praleri her fra. 
Vi har aftalt at hun snart kommer til krea-weekend her på Sjælland, så skal jeg have kameraet klart og vise lidt frem af Muttis mageløse evner igen.

Fortsat god dag herfra...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg bliver så glad når nogen skriver og sætter pris på din kommentar.
Mange tak.