Fordyb dig i:

søndag den 18. marts 2012

Helt solgt...

Jeg har i dag (og i går) været inde og se teaterstykket "Forbrydelse og straf" på Grønnegade teater i Næstved.
Og jeg er helt solgt.
Det er et fantastisk stykke baseret på Dostoévskijs roman, af samme navn. Vidunderligt simpelt og underspillet, med en utrolig scenografi.

 Forbrydelse & Straf

Det er virkelig godt spillet og jeg er dybt imponeret af stykket.
Jeg har selv spillet teater i mange år og elsker at se teater, musicals og endda opera - og har virkelig set meget.
Men det er ikke tit jeg er blevet så betaget af et stykke, som jeg er af det her.
Så derfor ville jeg lige dele det med jer herinde og opfordre jer til at tage ind og se det!!!

Fortsat god dag herfra...



Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg bliver så glad når nogen skriver og sætter pris på din kommentar.
Mange tak.