Fordyb dig i:

onsdag den 28. marts 2012

stryge stof og klistermærker.

Jeg leget lidt med strygestof og klistermæker. 
Jeg havde nogle gamle labels ark til at printe på liggende, men jeg kunne altså ikke lade være med at lege lidt med farvekridt, saks og pen og det blev der lidt figure ud af.




 Ja, hvalen er kommet tilbage. Men jeg synes den er meget sjov sådan her. 
Aner ikke hvad de skal bruges til, men de kan vel pimpe et kort i ny og næ...

  
Og så har jeg dristet mig til at klippe i mit strygestof.
Igen, en lille elefant og så en knap så vellykket ugle.
Det var lidt nervepirrende at sætte saksen i, men det er jo til for at blive brugt.



Jamen, fortsæt god dag herfra...

3 kommentarer:

  1. jeg er helt vild med din hval, hvor er den fin.. elefanten er også rigtig god hvor skal den bruges har du truffet en beslutning?
    rigtig god dag til dig

    SvarSlet
  2. ih tusinde tak... Åh, jeg aner virkelig ikke hvad jeg skal bruge elefanten til. Jeg synes den ville passe perfekt til noget tøj til en lille pige, jeg har bare ingen børn. Meeeen mon ikke man kunne finde en aftager et sted...

    SvarSlet
  3. Hej Kristina! Vil du ikke være sød, at sende din adr. til mig? Så sender jeg pakker afsted på lørdag (0:
    Sannepkunst@live.dk

    Kh. Sanne

    SvarSlet

Jeg bliver så glad når nogen skriver og sætter pris på din kommentar.
Mange tak.