Fordyb dig i:

onsdag den 21. marts 2012

Endnu en...

Jeg viste i går en lille æske jeg havde lavet i weekenden og da jeg sad og 
skrev fik jeg lyst til at lave en til... 
Så det gjorde jeg.

Jeg er lidt vild med det lidt barnlige look den har fået. 
Det plejer ikke lykkedes så godt for mig, men denne gang er jeg godt tilfreds.
Lige til en lille fødselsdagsgave...


Her står den vedsiden af den jeg viste i går...


Den er beklædt med forlimet papir, der lige som et klistermærke bare skal fugtes, så klistre det fast.
Det er super let at arbejde med, da man slipper for limstiften, og det er nok ikke sidste gang jeg viser noget der er lavet med det.


Fortsat god dag herfra...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg bliver så glad når nogen skriver og sætter pris på din kommentar.
Mange tak.