Fordyb dig i:

mandag den 5. marts 2012

Et alternativ til elefanterne?

Jeg har jo prøvet at finde et alternativ til hele tiden at lave elefanter og er blevet foreslået at lave fugle.
Så i weekenden kastede jeg mig over dt nye motiv og fik lavet en samling fugle på snor.

Billederne er desværre ikke i top kvalitet, men jeg synes nu alligevel meget godt om resultatet.


Fuglene er lavet af farveprøver og er holdt i sarte pastel farver. De har hver fået en lille palliet og en perle i halen, dels for at fange lyset og give lidt spil i vindueskarmen og dels for at give lidt ballast, så de vender rigtigt.


Jeg tror bestemt ikke det er sidste gang jeg kommer til at lege med fuglene her.

fortsat god dag herfra...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg bliver så glad når nogen skriver og sætter pris på din kommentar.
Mange tak.