Fordyb dig i:

tirsdag den 13. marts 2012

Lille sky...

Lille sky går morgentur over Frederikkes hoved...

Jeg har lavet en lille uro til den fantastiske Frederikke.
Uroen hænger i kravlegården hjemme hos "Bedsterne" og er vist et hit.

Skyen har min kære moder syet.
Det er altid godt når man kan ringe til mor og sige "kan du ikke liiiige lave...."


Jeg har hængt små dråber i papir, små filt fugle og en lille sol neden under den,
så der er lidt at kigge på.


Jeg synes faktisk at vores samarbejde er faldet helt godt ud.
Det er heldigt at det ikke er sidste gang.

2 kommentarer:

  1. Den er bare så sød :-)
    Godt med en hjælpende hånd fra Mor! Det er altid dejligt .

    SvarSlet
  2. Mange tak...
    Ja, det er super hyggeligt at lave sådan noget sammen..
    Tager hende også med til blogtræf her inden længe...

    SvarSlet

Jeg bliver så glad når nogen skriver og sætter pris på din kommentar.
Mange tak.